MÅNDAG

Hejhej nu vare ett tag sen igen, men tur att man har fanny! :)
jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga, vi tare lite kort vad jag har haft för mig i helgen..
I lördags så hade vårat lag som sagt match på morgonen och de gick ju inte så bra , blev förlust med 4-1??
tror så iaf men grattis till harbo iaf, sen skynda sig hem snabbdusch och käka sen så vare damlagsmatch i film,
de gick däremot bättre vi vann med 1-0.. Och igår blev de också damlagsmatch men då va jag inte med och spela så mycket skönt var väll de haha ;) sen hem och duscha sen blev de att kolla på a-lagets match där blev de 4-4 efter de så cykla jag och jennifer ner till spängerna och tog lite kort.. sen så blev jag klar med headern men fanny ville ha lite text där och så men hon  klaga iaf inte allt för mkt, nej hörrni de här blev väldans långt...

haha ända dugliga bilden sen igår, men med pappa som fotograf och ett objektiv med kort zoom så blir inte sånna här bilder så bra ;)



från spängerna eller hagudden? vad man nu säger haha ;)



och 2bilder på jennifer, jag fick låna ett tamron objektiv 77-300 mm av henne ( hennes pappa ) ;)



nej du blire en jädra massa plugg för min del! höres

/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0