DO YOU PLAY ME LIKE A GAME?

Goddag herr regnväder! :) Tråkigt äre, men det ska väl vara sånthär väder på hösten har jag hört? Jag satt nyss och gjorde engelska läxan, men det sög rätt hårt så jag tror jag struntar i den nu. Ska väl gå och göra någon av alla andra tusentals läxor som måste göras nu istället! Imorgon är det äntligen fredag och helg,toppen sörru :) Här har ni lite regnbilder från min fotorunda hos mormor här om dagen. Den var verkligen behövlig för mer bild-pank unge än mig får man ju leta länge efter!





/ Fanny

kommentarer
Postat av: linda

Ha du är väll inte pank, du fick ju en stor sedel av oss i veckan, men sen väljer man ju vad man gör med sedlarna el? :O)

2010-08-27 @ 16:53:52
Postat av: emelie

sv: hehe ja ska kola: D allt bra idag då? :D

ktam

2010-08-27 @ 20:34:10
URL: http://thisemelie.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0