DU FÅR INTE GÖRA OM MITT NAMN, OCH BÖRJA KALLA MIG FÖR DIN

Tisdag. Seg och tråkig dag som alla andra, ungefär. Jag har egentligen inte alls tid med detta, men jag gör det ändå.. för det som väntar efter är ca 15 st spanska meningar som ska sitta tills imorgon. Därför tänker jag sega mig igenom dethär inlägget så jag slipper plugga :) Slutade halv två idag, skönt. var ute med Tzatziki och Findusen ett tag då. Sen nu har jag precis varit hos linda en sväng. Juste, efter många om och men så klickade jag och pappa hem ett 35mm f/1,8G igårkväll (: Får hoppas på att allt går vägen så att jag får hem det utan problemas! Nej nu måste jag verkligen plugga, puss.





/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

vad tycker ni om min nya design och header?:)

2010-09-01 @ 21:03:13
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0