GIVE ME

Wiho, en dag mindre till höstlov! suck. Ja, då var man igång igen då.. dagen gick bra för det mesta. Shemat var sådär, men helt okej. Två sovmornar och lite så, å det var ju inte helt fel :) Jag ska nog klara av dethär året med, hoppas jag. Aja, slutade iaf halv två. Ida följde med mig hem,sen gick vi till henne men sen gick jag hem igen för hon skulle rida med malino. Sen dess har jag suttit här och haft allmänt tråkigt. Hungrig är jag också, mamma är så seg. Jag sitter och funderar på om jag ska införskaffa mig ett nytt objektiv.. jag kommer bli pank, men det kan lugnt va värt det! Är det någon av er läsare som har ett sånthär objektiv som på bilden? och isf, hur tkr ni det fungerar? :)



/ Fanny


kommentarer
Postat av: petra

sv sara: ja mikkan de puckot trodde på de;)

2010-08-17 @ 17:15:53
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0