KYLIGT LÄGE

En snabbis nu. Jag är trött som en gås och ska sova. Men idag har jag iaf varit med mina trevliga tjejor. Mot kvällningen blir vi tyvärr bara tre, men vi hade skoj ändå. Mamma sminka sara, så jag hon och jenny var ut på en fotorunda :) Lite smakprov från den på bilden nedan! Sen har vi varit ute med killarna resten av kvällen, skapligt kallt. Termometern visar just nu 7 grader, utomhus förstås. Jag har tilloch med haft vantar på mig :o Men vi hade roligt ändå ska jag be att få tala om, det finns inga gränser när Jenny är i farten :-D Men nu ska jag sova, mer bilder på sara kommer upp tomorrow, natti.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild :) hoppas du får en bra dag :)

2010-08-28 @ 12:12:02
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0