LIFE IS SHORT

Oth i mitt <3, Lånade säsong 5 av tvillingarna, åh jesus vad bra det är. Har inte tittat på så lång tid så jag har hunnit glömt, det ska jag aldrig göra om! Tittade på en skiva nu imorse, bara väntar tills jag ska titta på nästa :D Fast just nu har jag inte tid, för nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig som en lök. Det är 30 grader ute, och här inne känns det som. Aja, kvällen ska spänderas med mina muntergökar till killkompisar. Och sen får jag ju inte glömma mandolin :) Vickan kanske oxå kmr , vem vet. Nej.... duschen nästa -> . Några tråkiga bilder på nå hjortar eller något liknande från karlstad ;)







/ Fanny


kommentarer
Postat av: michelle

händer ikv?:)

2010-08-14 @ 20:38:58
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: Nina

Jättefina bilder ju! Är det någon i Karlstad-trakten som föder upp hjortar, de är ju så många!?

2010-08-15 @ 12:47:51
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0