SOTNING

Äntligen funkar vårat internet, det gjorde inte de gjode inte de på hela kvällen igår. Fast det slutar funka hela tiden nu med så jag får snabba mig! Som ni ser så har ju sara lagt ut bilder på mig igår, jag tänkte också lägga ut några. Sara har knäppt alla foton, både med min kamera och med hennes. Dom bilderna jag lägger ut är knäppta med min och dom hon lägger ut med hennes.. vilket ni kanske förstog. Jag satt och pyssla lite med dom igårkväll, eftersom intrenet ändå inte fungerade. Här har ni dom iallafall :)







/ Fanny


kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

vad fin du är fanny! :)

2010-08-11 @ 17:48:02
URL: http://jenniferpettersson.webblogg.se/
Postat av: Lindizen

Hjälp vad stor du blev, men snyggt!

2010-08-12 @ 22:46:18
Postat av: Nina

Läckert! Fotot längst ner till höger är fantastiskt bra fotat - heja Sara! Du ser ut som en äkta fotomodell Fannsan! :-D Men det måste kännas lite äckligt att ha sådär mycket svart på ögonlocken, hu. Hoppas Nettan var nöjd med resultatet? Kram på er

2010-08-12 @ 23:13:08
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0