TREDJE GÅNGEN GILLT

Tredje inlägget idag, ifs är klockan över tolv.. men det är samma dag enligt mig! :) Jag har grymt tråkigt och kan inte sova, så jag skriver om dagens dramatiska händelser (om det nu ändå vore så väl). Ida kom iallafall hem till slut, tur för henne det. Jag kila över dit vid halv nio kanske, vi var till fribban och fyllde på min mobil. Mina gratis sms hade nämligen tagit slut, å då blir det ett jäkla liv på folk så det lärde åtgärdas. Sen gick vi en sväng, skönt. Gick väl hem dit igen strax efter nio, poppade popcorn och slog på "solstorm". Han titta i ca en minut, sen ringde de för fulla muggar i mobilen. Satt och babbla med galna golfare i typ en halvtimme innan vi fortsatte med filmen, som var bra.. men lite seg och konstig! Var hemma strax efter elva, och nu ska jag väl försöka sova lite. Vilket inte kommer gå för det är bastu här inne! Ajaaaaaaaa, imorgon ska jag ut och gå med Embla mitt på dagen har jag lova, snällt av mig va? :D hihi. Nej, sängen (som jag redan ligger i) väntar, bye. En bild på Lindas fina kopp.



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Linda

Diggar namnet ;)



Ha en bra dag :D

2010-08-05 @ 09:18:44
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. min fjärrutlösare är trådlös, den följde med mitt batterigrepp som är från expert :)

2010-08-05 @ 11:35:58
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0