TVÅ NÄTTER OCH EN DAG

Två nätter och en dag kvar på sommarlovet 2010. Sjukt fort tiden går, äcklitgt. Imorgon ska jag gå upp klockan 7 :s, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast? Men jag är tvungen, annars kommer jag aldrig isäng imorgon. Sen är det bara att börja räkna ner till höstlovet, men det går nog fort.. hoppas jag! Morgondagen ska jag iallafall göra till en grym dag, vare sig folket vill eller inte. Får se vad jag hittar på, det återstår att se. Men nu ska jag nörda oth, godnatt. En familjebild som ida tagit, i karlstad om jag inte missminner mig :)



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild :) själv har man ingen skola att komma till :)

2010-08-16 @ 13:12:52
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Lisa berglund♥

fin nya headern blev:)

2010-08-16 @ 15:05:46
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Lindizen

Mammas näsa och pappas näsborrar.. hihi :O) coolt kort..<3

2010-08-16 @ 16:21:53

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0