EVERYTHING WILL BE ALLRIGHT WHEN I SEE YOU SMILE

Hejhopp! Slapp dag, men ändå rätt funnyy! Eve åkte tidigt imårse, saknar kvinnan lite redan. Jag har spenderat en hel del timmar vid denna dumma dator idag, tittat oth, fixat mammas header osv. Åh ja, hon har skaffat blogg.. HAHA. Jaja, förövrigt så har jag och Jenny umgåtts hela kvällen lång med våra kära pojkar. Tillmestadels hos augusten, vi har legat och trängts i han säng och tittat på film. Vilket jag inte såg ett skit av eftersom vi alla mest låg och dampa, haha vi är kul, iaf jag och Jennan! :) Sen traskade vi hem till Martin och dampa lite till. Och nu ska jag nog sova, för imorgon bitti ska jag följa med Jenny till Jullan och färga håret. Nattiiiii!

Bild på Evelina sedan sminkingen igår :)




/ Fanny

kommentarer
Postat av: viktoria

SV:joo, då är jag nog rätt nöjd.. ;) Hur står det till hos dej? snökaos?

2010-12-29 @ 09:02:18
URL: http://fotoduon.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0