FAVORIT I REPRIS

Hej. Jag blir så irriterad på sara nu!!!! Hon har varit hemma i två hela dagar (och ifs varit sjuk) men hon har inte bloggat! Fy på henne alltså. Därför får jag väl offra mig och skriva ett inlägg såhär på kvällskvisten. Kom nyss hem från vickan, men jag tror jag börjar berätta dagen från början :) Skolan gick prima, matte provet också.. hoppas jag! Efter skolan följde jag med jenny och köpte äckelmedecin, sen titta vi på OTH tills vicko kom med bussen. Då gick hon och jag hem hit i kylan och åt, sen fram igen. Väl framme hos jennan tog vi oss till tempo och köpte hårfärg till svanis hår. Ohhhhh tjena mittbena så snyggt det blev :-D Jag och jenny är helt kungliga på att färga hår alltså. Aja,vid 11 gick vi med vicko till bussen, träffade även på G och martin. Jag och linn tog en tripp över till august med martinoooo. Var lite allmänt dryga där i cirkus en timme innan vi återvände till svanis :) Och nu kom jag nyss hem och då tog jag och åt en "räddare i nöden" ahhah. Trevlig kväll, tack vänner!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: simone

så smarrigt :)

2010-12-11 @ 12:14:15
URL: http://fattybom.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0