FINGERS

Go'kväll allesammans! Sitter här med söta Eve som kom vid tre idag :) Vi har spänderat kvällen med killarna, till mestadels i ishallen. Och jag kan ju inte säga annat än, jävla august.. som vanligt. Min mössa är både tre meter bred och luktar handsvett :(  Annar så har kvällen varit grym med mycket skratt :) Nu ska vi käka en macka och hoppa i säng (vilket inte kommer hända än på några timmar om jag känner kvinnan bredvid mig rätt!)  Får se vad morgondagen har att bjuda, kyss.

En cool bild som hade hade hamnat på minnet efter i tisdags då jenny hade kameran!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

cool bild :d

2010-12-26 @ 15:13:07
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: Evelina

haahahahaha då känner du nog mig rätt bra du fanny xD



godnatt

/eva ;)

2010-12-28 @ 01:21:24

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0