GULLIGT

Det var en tag sen sist men ja har inte haft nån lust alls men ja ska bättra mig nu när lovet snart börjar :)
nu är de faktiskt bara 2 skoldagar kvar, men dom kan man ju knappt räkna eftersom imorgon så har vi innebandytunering halva dagen och resten sitter man bara där och inte gör ett skit på, och på tisdag ska vi få betygen och sen kolla på film med 9a tror ja.. jaaja de är väll så de ser ut, men från de ena till de andra så var ja till stan igår med sara g och jennifer, och medans dom handlade julklappar så gick mitt hår från blondt till möööörkt brunt, inte riktigt så mörkt hade jag väll tänkt mig men. Jag lät min frisör bestämma färg faktikst.. och ja kan säga att mitt hår inte ser lika skabbigt ut nu iallafall, men nej de här går ju inte för sig för nu ska ja städa, hejdå :)  förresten så får ni se bild på håret sen ;)

Jag och fanny :) ♥



/ sara


kommentarer
Postat av: petra

nu sara!!:D:D

2010-12-19 @ 15:31:00
URL: http://lillasysterpetra.blgog.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0