HELG,HELG,HELG

Godnatt, eller hur jag nu ska uttrycka mig? :) Denna dag har jag och mina tjejvännor gjort till en grym en! Kärlek till er. Efter skolan tog vi nämligen bussen in till stan och hade supertrevligt. Käka oss feta på donken och lite så. Fick även med mig en tröja hem.. som jag redan kärat ner mig i, hihi. Aja, kom hem vid 8. Sen så har väl kvällen varit helt okej. Kom hem vid halv ett, mja alltså sisådär 45 minuter sedan. Nu ska jag hoppa i säng, för imorgon kanske jag och sara ska fota ida, om hon har frisknat till vill säga :) Justdet.. kameran var även me till storstan, så bilder kommer nog upp imorgon! Nej, sängen väntar. Här har ni två slarvredigerade och tråkiga bilder på Ziki.




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0