I TRY TO SEE, BUT YOU MAKE ME BLIND

Hejhopp! Kan väl börja med att tala om för er att klippningen gick fint och hockeyn lika så igår :) Det som var mindre bra var ju att när jag kom hem kom jag på att jag hade missat både "bonde söker fru" och "Maria Wern". Så jag satt mig och tittade på bönderna på datan igår kväll, hahaha dom är väl för sköna! Tänkte snart slå på "Maria Wern" så jag inte ligger efter i mitt tv tittande :-D Jaja, denna skoldag har varit slapp och lugn. Dans på indrotten vilket jag rent ut sagt suger på! Skrev även klart min svenska/biologi uppsats om gluten, duktigt av mig :) Sen kan jag även erkänna att jag var kvar i skolan med lite trevligt folk i 2 timmar efter att vi slutat och spelade pingis. Vilket jag nu i efterhand ångrar eftersom jag sitter här och är blöt av både svett och snö. Jag nämner inga namn, jag tror nog ni alla vet vem av mina vänner som inte har någon hjärna :) Sen vill jag också tala om att jag har ont ihalsen och att jag har blivit grym på pingis :D host. (det första mer rätt än det andra) Oj, lång text. Nu ska jag käka, kolla på dedär och plugga i massor. Ha en trevlig kväll.

En bild på säd, bara för att jag skrivit klart min gluten-uppsats och för att jag vill ha sommar och slippa denhär äckliga snön!



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0