INGEN LJUGER SÅ DÅLIGT SOM DU

Burrrrr, sitter här och tittar på lite oth just nu. Tänkte jag skulle tina upp lite innan jag hoppar in i duschen. Har somsagt varit i lapphällarna med mina kära vänner idag.. och kul som bara den hade vi! Ganska blött och kallt, men det har jag ju aldrig dött av förr liksom :) Nu ikväll blir det hockey för hela slanten, sen får vi se vad som händer. Och imorgon är det ju Nyårsafton också, vilket jag hoppas kommer bli grejtoo. Först käk med the famiy Lidèn, sen tjejerna! Får se vad som hittas på då, det återstår att se. Nej, nu ska jag titta klart på avsnittet, sen duscha! Hörs maybe ikväll eller imårrn. Puss.

En blir från här om dagen, hahahha.. jag och jenny i ett nötskal!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: ida

håriga näsborrar du har gumman :-)

hahahah, skämtA!

2010-12-30 @ 17:13:28
URL: http://iholward.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0