KAN VI FIXA DET? - KLART VI KAN!

Godkväll på er! :) Sitter här och känner mig lite småduktig. Har skrivit klart svenskan/biologon och renskrivit den, det fattas bara en sammanfatting... men huhuuuuuu, kerstin får nog hjälpa mig därva! Sen så har jag skrvit ut alla bilder Jennie skulle ha på Ida&Filip. Sen har jag även varit och lämnat dom hos Linda. Sen har jag nästan pluggat klart spanskan. Ska fortsätta med det nu strax. Tänkte också tala om att... jag ska klippa mig imårrn kväll, happyface! :-D
-
I lördagskväll kom Jenny på att hon ville ha en ny header på sin blogg.. och ungefär såhär såg det ut tills vi fick fram den perfekta bilden som ni ser längst ner (den råkade hamna i kollaget med, en miss av mig!) Den fick alltså bli hennes nya header, lite små rolig men cool om ni frågar mig :)

Klicka på sista bilden för att komma till kvinnans blogg :D





/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0