LUCIA

Ja då var även denna helg så gott som slut skulle man kunna säga, idag har ja räknat matte i timmar kan ja säga och än är ja nog inte färdig heller men ja har tagit en paus i från de just nu. Om ett tag kommer jennifer hit och stannar även över natten, imorrn är de ju för er som missat de Lucia, och ja ska va med i lucia tåget i skolan och jag är skaaaaapligt nervös just nu. halsen mår bättre och hostan verkar ha gett sig (y'
morgon dagen ska nog gå bra den med hoppas ja! men nej de blir en tidig kväll eftersom vi ska upp 5imorrn så ja måste fixa lite grejer nu, men vi hörs! :)

ojsan, glömde säga att ja ävern var och kikade på lucian i kyrkan idag.. Jag hade kameran med mig men eftersom ja så ogärna ville använda mig av blixten ( som förstör allt )  så är bilderna mörka och brusiga men så får de bli i detta inlägg! ;)



/ sara


kommentarer
Postat av: Emelie

Jah hatar verkligen vinkeln xD

2010-12-12 @ 20:02:51

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0