PORTRÄTT IDA

Haaaallå hallå, är hemma i från våla nu efter en mycket trevlig dag må ja säga :) gårdagen var inte lika trevlig.. eller jo början va de för i från 11-20 så var jag och mamma i stan och handlade lite, jag blev klar med alla julklappar och dessutom så fick jag med mig ett par tights och en tröja hem :) efter all stress och sena kvällar den här veckan så gav min kropp igen på mig med ett migränanfall! tur som va så fick ja i mig tabletter och hann lägga mig på en gång, men huvudvärken sitter i idag med men jaja de löser sig nog med lite alvedon ;)nu ska jag kika lite på tv och sen sova men vi hörrs godnatt! :)

en sjukt fin flicka har ni här, ida holward! :)



/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0