STEKTA PALSTERNACKOR VA DÅLIG JAG ÄR PÅ RUBRIKER!

Hejsan hoppsan lillebror! Ska alldeles strax sova, klockan står nämligen på 07:30. Jag och brudarna tar då bussen in till stan och shoppar upp den :) Frågan är bara om jag och Eve verkligen kommer orka upp? jaja, det visar sig! Denna dag har vi iaf tillbringat med jenny till en början. Senare med Martin,Andrè,Marcus,Albin och Chrille också. Och efter ett tag kom även snälla herman och dumma august. Jag antar att jag inte behöver säga annat än att jag gick dyngsur och iskall hem och tog en varmdusch, ni fattar nog poängen.. jag hatar snö. Nej, sängen nu!
Här har ni två vackra bilder på Jon sedan julafton :)





/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0