DEN VACKRASTE STUNDEN I LIVET, VAR DEN NÄR DU KOM

Tja. Sitter här och dör av värme, kliar ihjäl mina fötter och får panik på en hungrig katt! Nejdå, skojja bara om det sista, han är grymt söt :'* . Kom hem från mormor&morfar för ett tag sen, var där och gullade lite med mina sötnosar. Klev även rakt i brännässler så jag håller på att klia upp hela fötterna, aj-aj-aj säger jag bara. Himlen var oerhört fin ikväll också, så solen och mormors händer blev dagens offer :) Nu blir det sängen, ska ut på långpromenad med Linda imorgon igen. Puss och godnatt på er i värmen!



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

så himla fin bild:)

2010-07-13 @ 00:43:17
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0