EN HELT VANLIG DAG, EH-HE RUBRIKER SUGER

Godkvällers! Som jag sa igår, så var jag ute och gick med Linda imorse. Vi gick, och gick, och gick.. i 2 timmar, duktigt va? :O Sen blev det direkt hopp i poolen ska jag säga, svettig från topp till tå. Sen stekte jag ett tag, försökte få bort bond-brännan jag fick av linnet när vi var ute och gick, vet tyvärr inte om jag lyckades. Sen tog jag mig fram på byn, åt lite hos mamma. Sen har jag tillbringat denna sommarkväll med mina kära kill-kompisar! Först var jag med Andrè och Chrille, vi gjorde typ inget. Vi spela ko-spelet, otroligt kul. Sen så kom även Augustus och Hermanius också, och man får ju inte glömma lilla viktor. Trevligttttttttttttt. Nu ska jag sova, ska titta på missarna med Moa imårn bitti, sen bär det av till Söderfors nån gång! Godernatter.



/ Fanny


kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

sv; allt bra?:)

2010-07-09 @ 00:08:21
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0