FIRRAR I AKVARIUM

Halloj de blir inte mkt bloggat för min del nu om dagarna men så är de, Fanny är inte så mkt bättre faktiskt ;)
Jaja igår kom iallfall fanny och ida hit och vi kolla på två filmer.. Sommaren med Göran och snabba cash.
Jag fatta inte mkt av snabba cash och de tror jag inte dom heller gjorde och de var för de sprang folk genom vardagsrummet hela tiden och man inte kune koncentrera sig.. men ialla fall så har jag och vickan kollat på den idag haha jag blev skapligt utråkad i slutet, sen så har vi väll inte gjort så mkt annat än att kolla på friidrotts em och de va ju inte heller speciellt intresant för alla svenskar sög ju!

Iallafall så tog jag dom här akvariebilderna samma dag som bilderna i mitt tidigare inlägg..
Jag vet dom är suddiga men de va inte så lätt med snabba firrar men jag tycker de blev rätt coolt ändå så de där lär jag försöka med igen! :)




/ sara


kommentarer
Postat av: Linda

Snygga fiskr du ;)



Ha en bra dag :)

2010-07-29 @ 09:22:57
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0