IMORRN

.. så ska jag och några till ( vet inte riktigt vilka vi blir än ) åka till harbo och se när dom kommer få stor stryk av sala!
imorse va jag ju som jag sa till backa och plocka jordgubbar jag hade väldigt ont i magen redan där för jag hade ätit så mkt.. sen när jag kom hem så låg ja i poolen en stund och fram till klockan sex så blev de inte mkt gjort, men iallafall så kvart över sex så åkte laget ut till östa och spela volleyboll och bada..
ska sova nu för jag ska upp tidigt imorrn och städa mammas bil så jag tjänar lite peengar de kan ju behövas till DC! :)



/ sara 


kommentarer
Postat av: Pernilla

cool bild :)

vilket lag vann på volleyboll då om inte mitt lag ? :D

2010-07-06 @ 12:48:45
URL: http://andersson-p.bloggplatsen.se
Postat av: J E N N I F E R

pellan, lugna ner dig nu!

tror du vi körde vårt bästa eller, vi sparar krafterna till dale ;-)

2010-07-06 @ 14:30:39
URL: http://jenniferpettersson.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0