INTE LÅNGT KVAR NU

nej för nu äre bara 3dagar kvar tills jag och adde åker till göteborg :)
i torsdags så va jag i valbo och handla 4linnen och i tjocktöja och de va väldigt behövlig kan jag ju berätta..
och i går så va jag, tvillingarna och klara ner till ip och kollade lite på internmatchen och sen på kvällen va
vi till heby och kollade på damernas triangel..
 och idag så va jag upp till ica vid 12 tiden och kollade på
de laget som förlorat internmatchen för dom hade klänningar och stod och sjöng julsånger haha!
 ni kan få se bild senare för jag hade digitalkameran med dit och jag hinner inte lägga in bild på de nu för jag ska ta och byta om och sen vidare till fanny! :)



dålig bild på kläderna jag köpt.. men iallfall så de svarta och vita linnet från cubus och dom färgade från ginatricot och tjocktröjan är från bikbok!

/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0