GREAT SOM TUSAN!

ohyeees! allt är nra förutom att jag är förskyld men skit samma lär väll bli frisk så småning om, idag efter skolan  så drog jag klara och moa ut till östa en sväng, lovisa kom också lite senare, óch sen när jag kom hem så satt jag ute på altan och greja då kommer pappa hem med en kartong från netonnet! och där i fanns ju såklart mitt  OBJEKTIV :') som jag beställde i måndags kväll! Blev skit glad! :D så jag prova de massa hah knäppte typ på allt och alla, men inte så seriöst då men jag kan ju visa er några bilder.. :)

den vänstra bilden är knäppt när jag zoomat in till 55mm med mitt gamla objektiv och de till höger är in zoomat till 300mm med mitt nya! ;)  ( står på exakt samma ställe )




fågel med suddig stjärtfjäder

en Sigge med suddig nos och konstiga ögon (?)


/ sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0