LÄDERLOPPET 2010 #2

Jaapp som ni kanske sett så har Fanny redan lagt ut massa bilder men jag visar några jag också men efter jag laddat upp bilderna skajag ta och lägga mig eftersom vi har samling klockan nio imorrn! Match mot och i enköping som jag tror är riktigt bra nej men nu ska jag sluta skriva!


Emil och Adde på cykel!


Anette vid kanoterna!


Adde och Emil vid kanoterna!


Markus och hans pappa vid målgång och paddling!


Emil och Adde vid målgång!


Leksands f.d målvakt Joacim Eriksson

Japp har väll hur många bilder som helst men Fanny har ju redan visat en massa så de får räcka... men godnatt nu!  :)

/ sara


kommentarer
Postat av: petra

ojoj man känner sig ju lite cool när man fick massera leksingens vader ;)

2010-06-06 @ 15:46:23
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0