MISSEUNGAR :)

Godmorgon på er! :) Det är superfint väder idag, me like! Igår kilade jag iväg till Johan&Linda en sväng, ja självklart till Bianca också. Va där ett tag, sen gick jag ner till mormor&morfar. Å jag har sätt många kattungskullar genom åren, men dom här slog nästan rekord i finhet tror jag! Så himla söta. Satt iallafall där i någon timme och försökte få dom någorlunda tama, (dom är födda ute) och jag tror att det gick ganska så bra.. men det brukar fördetmesta göra det. Ida kom och hjälpte mig också. Bilderna är suddiga, dom busfröna satt ju aldrig stilla!











/ Fanny

kommentarer
Postat av: pernilla

gud vad söta ! :)

mkt fina bilder fanny.

2010-06-22 @ 16:41:28
URL: http://andersson-p.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Nääämen åååå vilka små sötnosar!!! Och fyra stycken som klarat sig allihop... gud vad hon ynglar av sig, Steffi-gumman :-)) Ska bli toppen att få se dem små i midsommar. Och dig och Bianca med såklart <3<3<3 Puss å kram från gamla moster i staaaaan......

2010-06-22 @ 23:07:48
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0