THE EVENING

Jag är trött som en ko, ska sova nu snart. Men jag orkar inte så jag tänkte skriva ett litet inlägg först, jag har ju ändå inget för mig! Kvällen: Mandoliino kom till mig vid fem, efter ett tag kom ida med. Sen gick vi och köpade mat åt ida, å sen gick vi och köpte godis. Dom* menar jag självfallet, jag var duktig och skippade det idag. Sen senare träffade vi på boysen, har sen dårå tillbringat kvällen med dom, ute. Det var myggigt,jobbigt,drygt.. men oerhört roligt ändå faktiskt. Nu är det sommar på riktigt känns det som, när man kan vara ute på kvällarna utan att frysa tånen av sig. Himmlen var nå grymt fin också, fast den försvann fort och blev svart eller nå liknande men jaja. Nu ska jag sova, tycker iallafall ida. Jag sitter och skickar röstklipp till henne på msn, inte så populärt från hennes sida.. vilket det verkligen är från min :-D . Ni hittar lite bilder från kvällen på : http://iholward.blogg.se/ . Detta blev ett superlångt inlägg, men vad gör man inte när man har tråkigt? :) Natti.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0