STEFFI THE CAT

Hallå där! Tänkte först och främst tala om att jag inte alls tvingade sara att blogga igår som hon skrev, hon hade redan börjat när jag sa att hon skulle :) Sen så fick jag en kusin igår också, Bianca blev namnet. Har inte sett henne ännu men hon kommer antagligen hit tomorrow eftersom jag fyller då! :-) Skulle varit dit idag , men jag gick på fotboll med mina underbarlingar till vänner.. nämligen Ida och Jenny istället. Nej nu ska jag göra något sen blire sängen, här har ni en bild på mormor och morfars katt Steffi. Kram



/ Fanny

kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

sv ; å lite så! :D <3

okej, så bra, det låter ju kanon! :) (y

2010-06-03 @ 21:04:22
URL: http://jenniferpettersson.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0