MOLN!

ska plugga engelska som en idiot, men jag vet själv att de inte blir så i slutändan ändå men jag måste verkligen för på torsdag har jag prov. igår så blev de typ inget pluggande men jag skjuter ju alltid upp de, men iaf så va jag åh träna igår och de gick rent ut sagt värdelöst.. och nu har jag skavsår så jag är inte så pepp på träning ikväll men de ska gå! och dom senaste dagarna har jag haft ont i huve också.. men vet ni en bra grej? de är bara 26skoldagar kvar till sommarlov :) nej jag måste plugga lite engelska nu!!



/ sara


kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Det tycker jag absolut att vi ska göra, jag har lagt till er nu så kan ni ju höra av er när ni har lagt till mig :D

2010-05-04 @ 16:07:15
URL: http://kennerberg.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0