00:30

Kom nyss hem från Martin! Spännderade en timme där med mina huh,kära,huh (en del kärare än andra, kan vi väl säga) vänner efter att mina kära flickor hade tagit bussen hem :) Dagen och kvälllen har ananrs bara bestått av: filmkikande, pizza käkande med brudaran vilket var mega gott och trevligt, snö mullning, damp attacker och ännu mera snömullning, vilket inte var lika trevligt! Ännu en gång: Fyfan för snö! Tur att "vara dum mot fanny-dagen" äntligen är över (august idè, för ovanlighetens skull) Jag tror tyvärr inte att den var tillfällig, men man kan ju alltid hoppas! Nej, jag är trött som en åsna, så jag ska hoppa i säng nu.. imorgon blir det julmarknad om det blir som planerat, puss&godnatt.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: jenny

nej de gör du inte! :-D älskar dig fannan, du är bättre än bäst! <3

2010-11-27 @ 20:33:50
URL: http://jeennynordqvist.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0