1 MÅNAD

Veckorna rullar på nu och de är inte ofta man får tid för nått annat än massa plugg.. men de enda som är kvar för den här veckan är en matteläxa och en svenska recension, bra va?  jag vet att jag tjatar nästan hela tiden om massa plugg och sånt men just nu så är de verkligen mycket.. nu ska jag faktiskt ta och skriva svenskan hehe, ännu mer tjat men jag hoppas ni står ut :) nu ikväll ska jag ta mig ner till idrottshallen och jaga lite boll hade jag tänkt (:

som nog dom flesta vet så är de ju 24 november, vilket betyder att det bara är en månad kvar till julafton..
jag fick nå ryck idag å satte upp ljusstaken i rummet och passade också på att fota den, för er som aldrig set en sån förut haha nerrå, men jag har seriöst inga bilder just nu! ;)



/ sara


kommentarer
Postat av: NRphotos

sv; tusen tack! :D

fin blogg ni har ;)

2010-11-24 @ 19:21:14
URL: http://naemirosander.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0