AMANDA + CELIBAT KATOLIK = OSKULDA!

Bara för att jag suger hårt på att komma på rubriker så får dendär duga. Haha, skapligt rolig om du frågar mig :) Jag, Amanda & G har nämlig supermegakul på SO lektionerna, riktigt Fu/anny faktiskt :-D Nog om det, skolan gick fint, när jag kom hem va ju ute en sväng i det fina vädret (men jag tycker fortfarande inte om snön!) Sedan har jag pluggat lite å så.. nu ska jag hoppa in i duschen, sen kila över till Linda och få min vackra utväxt ifylld! Ha en grejto kväll alla :) En tråkig bild som jag tog förra veckan har ni här nedan. en stor miss var ju att jag gjorde ett hjärta, för det är ju inte direkt så jag personligen skulle beskriva snön!



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0