EN HÖSTBILD I SNÖSLAKSET!

Jag hatar snö, jag hatar slask, jag hatar vinter! Fy i helvete för plusgrader under vinterhalvåret, det borde inte vara tillåtet. Jag tror jag har varit blöt från topp till tå iprincip hela kvällen, vilket vi som vanligt kan tacka idioten till vän jag har för. Han lyckades även kasta en boll rakt i mitt öga när jag var som mest irriterad, då blev det inte kul ska jag säga er! :) Och just nu svider det varje gång jag öppnar och stänger det, grymt jobbigt ska jag tala om. Jaja, när tärnsjöborna hade dragit hem med the bus så traskade jag,jenndolin,linnsan,august den dumme och martino hem till martin. Vi slog på "ensam hemma". Men jag och jenny såg mest svart under den dryga timme vi låg nerbäddade i martins säng, snacka trött man får vara alltså , hah! ;) Kom hem för ca 20 minuter sedan kanske, och jag har precis ätat en macka och ska strax hoppa i säng. Får inte glömma tala om att jag och Jenny har varit hos Linda och fixat kalender och ätit mega goda muffins idag efter skolan också, tack Lindiz! ♥ Imorgon ska jag vara hundvakt åt hennes bushund, sedan blir det hockey, och ännu senare.. tjejornaaaaa :-) Pussochgodnatt alla.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Frida

Läget? :)

2010-11-14 @ 15:14:42
URL: http://thecamera.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0