FÖRSTA ADVENT 2010!

Kom hem från Johan&Linda för ett tag sedan. Har nämligen varit där och fotat Ida&Filip, söta ungar :) Kommer kanske in bilder senare ikväll eller imorgon! Jag ska om ett tag kila över till ida, och sen vidare på hockey. Tänkte bara dra lite kort om gårdagen först :) Kom hem vid ett nånting, då var jag skapligt trött, därför skrev jag bara en rad som ni kanske ser på inlägget nedan. Men det var ungefär det bästa ordet jag kunde komma på för kvällen, haha säger jag bara. Annars så hade vi mega kul med killarna, och även utan dom. Vi körde "lapp i pannan-leken" hela kvällen nästan, Och vickan är väl för skön: JAGVETJAGVET!!!!! CAROLA! - Hahahah, näst bäst igår alltså. För ägd kommer faktikst före, hahaa.. jag är grym! jag förstår att ni inte fattar nånting, men det är precis det som är meningen :) Här har ni en bild på min tomte-nissa-kusin, bara för att hon är så söt och för att det är förta advent :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh, vad söt :-)!

2010-11-28 @ 17:54:36
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: pixie

Hej, gör du gratis personliga blogg designer?

2010-11-28 @ 18:02:46
URL: http://adarlingxo.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0