GE MIG SOMMAR & SOL!

Klockan är snart 11, jag borde sova.. men tänka sig, jag har ju sovmorgon imårrrrrrrn :D Hockeyn gick finfint, våla vann med en massa mål! Duktiga minimänniskor det finns :) Och jag och jenny hade massa trevligt på läktren, må ni tro! Jag va däremot inte så duktig på att vinna, eftersom jag som vanligt förlorade snömullningsfighterna på hemvägen. Men jag har ju aldrig dött förut, så förhoppningsvis överlever jag denna gång också. Ett gott skratt fick jag även med mig hem på läpparna, andrè körde nämligen "en morot på halis" . Hahah, så grymtigt roligt :-D Jaja, det jag ville komma fram till var ju då att.. lite sommar inte skulle sitta helt fel! Tänk om det skulle va sommar året om? :) HUHU, man kan ju alltid drömma! nu är bäst jag hoppar isäng, natti.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Jenny

fina bilder :)

2010-11-25 @ 13:44:43
URL: http://roseettens.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0