JAG TÄNDER EN STJÄRNA FÖR DIG

Goderkväller på er! :) Snabb torsdag, grymtigt rolig också. Fy tusan vad jag garva på bilden och inte tala om när jag gick där ifrån. Sebbe var nästan tvungen att magpumpa mig för att jag skratta mig totalt luftlös! Haha, kul humor jag har alltså :-) Amanda har även varit lite smått rolig.. hon har nämligen inte kunnat pratat rent idag, vilket jag har fått mina små garvattacker av :)))) har även tagit ner den förbannade studsmattan i snöovädret, det va ju mindre kul kan jag tala om, fy satan. Men aja, vad gör det liksom? det är ju fredag imrogon :-D och då blir det förhoppningsvis någon spännande händelse. huuhu, man kan ju alltid hoppas :) Men flickorna mina står iallfall överts på "att umgås med" listan, vilket jag diggar starkt. Nu ska jag göra något vettigt, pusss.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0