VARNING, OÄNDLIG TEXT

Go'kväll allesammans. Jag sitter här och huttrar och fryser, fy tusan va kallt det är. Denna dag har innehållt en hel del saker, absolut inga intressanta.. men jag orkar verkligen inte gå och duscha så jag tänkte att destolängre jag skriver, destolängre tar det innan jag måste förflytta mig till duschen. Iallafall så vaknade jag imorse lika stelfryst som jag gick och la mig igårkväll, alltid mysigt att frysa.. eller vad säger ni? Sedan tittar jag ut och ser att hela världen är kritvit, och sedan på termomentern och inser att det töar och kommer bli slask. Och som ni alla nog vet så är slask = snöbollar,snömulling och blöta fötter - vilket inte alls är så trevligt. Skolan flöt på ovanligt bra för att vara onsdag, sedan till lunchrasten. Jag dum som vanligt klampar ut på skolgården i foppatofflor, vilket innebär... inget springande. Självklart hann jag då med att få mig årets första mullning av August och Robin. Tack killar, det värmde verkligen! Sedan väntade slöjd, och en blöt men duktig fanny har nu börjat stoppa sitt Jingjang djur, det blir sjukt sött :) Sedan bandyträning, vilket inte blev en vanlig en. Alla andra tjejor förutom Jenny, jag och Ida hade konfa. Men inget hindrar oss inte! Ingela vägrade träna om vi var så nåra, så mor kom. Sedan ringde vi dit våra kära muppvänner, för dom ställer ju alltid upp som vanligt! :) Allt gick ganska sug då eftersom det började med att låset inte funkade, vi fick spela med cp klubbor, och sedan hade vi sönder en boll som inte tillhörde oss också, haha! Men vad gör det? vi hade ju mega skojj :D Jag har även en bandyboll inristad i benet eftersom killarna skjuter som om dom vill komma till kina med bollen. Sen traskade jag hem i snön. Väl hemma började det hända märkliga saker, katten blev galen i kuddlådegrejen som står på golvet. Så jag löft på den och där under låg en råtta :o Findus högg den men den levde fortfarande. Den sprang in i min sko och över golvet och hit och dit. Jag fick panik! Sen åt jag :) hahah. Nu är det slut på det roliga!. Texten blev lång, lite för lång, så grattis till dom som orkar läsa detta :)
Duschen väntar !



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lindizen

Ha ha vilken härlig dag du haft.. hihi :O)krami

2010-11-10 @ 21:06:35
Postat av: Nina

Jag orkade läsa - herregud jag har inte skrattat så gott på länge! Du är bäst Fannsan!!! :-)

2010-11-11 @ 21:02:04
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0