HÄRMAPA

Jag härmar nog Ida & Jenny idag och svarar på lite frågor, bara för att jag har ett så otroligt roligt liv :) Sedan är det även något fel på just denhär texten så den går inte att göra rak, men ni överlever väl får vi hoppas!

Jag lyssnar på - kattens gnällande efter mat. Jag pratar - nuförtiden, en hel del. Jag avskyr när folk - är falska. Min första vän hette - moa gunnarsson. Kärlek är - underbart men smärtsamt. När jag borstar tänderna - gör jag alltid något annat samtidigt. När jag lagar mat - sjunger jag :) Det sexigaste yrket är - sopbilsschafför, eller vad säger ni? Jag tänder på - mitt jingjang djur jag gör på slöjden! Jag är rädd för - att gå hem på kvällarna och att gunga kinagunga (-: Jag är bäst på - att lägga mig i saker jag inte har med att göra , tralalalal... Jag är sämst på - att spela arg, haha! Om jag va ett djur skulle jag vara? - sara :) hihiii. Om jag va en insekt skulle jag vara - butterfly med fina färger. Om jag vore ett redskap skulle jag vara - lika knäpp som den som gjort domhär frågorna? Jag kommer alltid att vara - vålabo! I sommar - ska jag bli brunast.  Sist jag grät var - jadu..? Jag kan - bara jag vill! Jag kan inte - leva utan mina vänner! När jag bakar - blir jag en fettmaklump. När jag vaknar på morgonen - går jag förhoppningsvis upp. Innan jag går och lägger mig - ställer jag klockan. Just nu tänker jag på - vilka idioter det finns i denna värld. Bebisar är - minimänniskor. Idag har jag sett - massor med fina människor :) Ikväll ska jag - glutta tv. Jag vill verkligen - ha sommar, NU.




/ Fanny


kommentarer
Postat av: Amanda FOTO

Himla vackra bilder!

2010-11-17 @ 23:31:46
URL: http://www.aphoto.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0