4 SKOLDAGARKVAR

yes nu är den värsta dagen över måndagar är väll allt för sega skoldagar i varje fall på vårat schema liksom dom värsta ämnena typ som b-språk och 2st biologi timmar de är ju  kul och annat dessutom, i varje fall så är de bara 4skoldagar kvar sen blir de höstlov och jag tror att de kommer starta bra ivarje fall för på fredag så blir de nog en trevlig kväll med laget om de blir som vi har pratat om och på lördag så ska laget till arosfortet och de är ju ännu mer najs! ;) 

idag då jo efter skolan så käka jag sen åkte jag ut till sara g och vi pratade, red och pratade igen inprincip de behövdes nog för min del, och när vi red då så var jag duktigt nog att våga hoppa nåre hinder och de va ju ett antal år sen jag gjorde de sist men de va kul (: men sen när jag kom hem då så sprang jag min vanliga vända hehe skönt kan ja säga men de världelösa med den här dagen var att 1. mitt blåmärke från ingenstans som jag haft på min fot ( den försvann nån vecka ) har kommit tillbaks och gör skit ont! 2. jag skärde mig på lampknappen, ehh hur man nu lyckas med de? 3. jag mår illa för jag har druckit mjölk idag.. nu har jju texten dragit iväg på tok för långt och ingen bild har jag idag heller men eftersom fanny inte hade nån text till sin bild så gör de kanske inte så mkt men ja godnatt! ;)

/ sara


kommentarer
Postat av: victoria

mycket bra, men jag behöver bara den bilden :D haha.

2010-10-26 @ 17:04:54
Postat av: Anonym

okej, säg till när du/hon kan skicka bara så är jag med ;D

2010-10-26 @ 17:25:06

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0