CRAZY DAYS

Ojojojojjjjjjjj vilken hädelserik och otroligt rolig helg! :-D Både skratt, tårar och panikutbrott, men ändå lika guldvärd! Kvällen tillbringades ju somsagt här igårkväll, och det var full fart som vanligt. Vid 12 drog ungefär hälften och kvar blev jag,ida,jenny,agge,martin och albin. Jag tror inte jag skrattat så mycket på länge alltså, schöööna ungar :) Dom sov då alltså över, för dom som inte förstog det. Jag kan ju kortfatta det hela med att agge somna vid 4 halv fem, jenny vid 6 och vi fyra andra vid halv 7. Och gissa när vi vakna? AHHAHA, 8! Jag har alltså sovit 1,5 timme dehär dygnet! Och inte ens det, eftersom vi låg hopträngda i soffan och august låg och vifta så förjävligt men händerna i sömnen så jag vakna ungefär en gång i kvarten. Men vi alla var lika pigga för det när vi vakna, sjukt när jag tänker på det.. men jag är inte ett dugg trött! :-D Folket har gått i lite olika ordning nu idag, augsut och albin drog vid tio för muppen skulle dömma hockey, martin nån timme senare och brudarna för nån timme sedan. Nu ska jag packa, fixa bilder, duscha och åka till mamma hade jag tänkt. Hungrig är jag också. Och nu blev texten circus 30 mil lång, så vi säger väl sådå. Hare bäst!

Ni är underbara!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Står huset kvar???

2010-10-24 @ 17:34:22
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0