LÖRDAG KVÄLL, DET KAN INTE ANNAT ÄN GILLAS!

Hejsan på er! Sitetr just nu hos ida, men hon sak till felix om något tag så då kilar jag över till killarna :) Kvällen kommer alltså tillbringas emd dom, och kanske dyker även jenny upp senare, nice! Nej, nu ska jag gå och kolla om ida har tränat klart på crss trainern (stavning?) haha, hon är nämligen hurtig den muppen :) Aja, här har ni en fni bild på mig och mina älsklingsflickor sedan skolavslutningen. Jag hittade ingen annan bild just för tillfället. Och ida har täckt över sig själv ifall nu undrar, ha en bra kväll allesammans! (:



/ Fanny


kommentarer
Postat av: pernilla

bäääästa tjejerna :D<3

2010-10-16 @ 20:24:22
Postat av: Linda

Ha en riktigt trevlig kväll :)

2010-10-16 @ 21:40:57
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0