MY HOPE HAS DIED

Godmorgon på er! :) Vakna för ett tag sedan, var nyss ut och fotade lite i det frostiga vädret (y) Bloggade inget igår eftersom jag kom hem kvart över ett inatt. Jag GICK hem, ni kan ju tänka er själva hur grymt snabbt mina ben gick då. Fy tusan va läskigt alltså. Men bästa August var som vanligt snäll och gick med mig till Zetterbergs, åh de va tur för kyrkogården hade jag aldrig vågat gåförbi själv! :| Aja, vi tjejor for ju till staden efterskolan, det va mys och filmen var mycket bra :) När vi kom hem så träffade vi killarna, och när sara åkt hem gick vi hem till Marin och titta film. Jag kan ju faktiskt erkänna att jag somna en stund där jag låg inklämmd i väggen, haha! Ikväll får vi se vad som händer, ska ta ett snack med min kära far när han kommer hem och om han är snäll så får vi huset tonight :) Hej så längeeeeee.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0