TRUE HERATS NEVER LIE

Hemma igen. Förra inlägget blev ju väldigt snabbt och stressigt, och om jag inte hittar på något att göra så är bilden nedan det första på "att göra" listan! Därför tänkte jag sitta här och skriva ett sjujävla långt inlägg så jag slipper med elendet. Hockematcen va grymt tråkig i början. Men sällskapet självfallet grymt trevligt. Men mot slutet blev det grymt spännande ist! Och med en galen sportkomentator, en röd älgdödare och massa roliga typer på planen så roade jag och ida oss igenom om ännu en hockeymatch ganska så bra :) Oerhört schöööna vänner man kan ha alltså! Haha, jag och ida kan då tusan imig göra allt roligt alltså. Jaja, nog om det roliga, och till det tråkiga. Jag har ont i min nacke/rygg. Jag höll på att dö på hockeyn, synd om mig tänkte ni nu. Och nej, jag dör nog inte ;) Och nu har jag skrivit tillräckligt långt för att bara kunna ta en macka och hoppa isäng, utan pluggandet :-) godnatt.

webbcamerabild


/ Fanny

kommentarer
Postat av: lisa

oj kemi är inge kul:]

2010-10-21 @ 15:50:58
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: vicko

snacka om bra rubriker du har! :D ;)

2010-10-21 @ 17:56:03

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0