DET EKAR

Trött? - ja, fy satan! Ska hoppa i säng när jag är klar med detta. Klockan är ioförsig bara halv elva just nu, men ändå. Dagen har kännts otroligt lång på något märkligt vis? Började med att tvätta massa när jag vakna och så, sen gick jag till mormor och var där i sisådär en timme kanske. Sen hem, åt, va ute, satt här. Mot kvällningen gick jag fram till ida. Vi träffa på killarna, sen drog hon så jag har spenderat denna kyliga kväll med boysen dårå! Kom hem för ett tag sen, alla dom skulle hem så det fanns ju inte så mycket annat att göra än att åka hem jag med då. Nej, natti.





/ Fanny

kommentarer
Postat av: Ida

Följ gärna min nya hår & makeup blogg, kommer inte skriva mer på min gamla :)

Kram

2010-09-05 @ 00:12:58
URL: http://www.nattstad.se/makeitbeautiful

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0