JOHAN & CATRIN #4

Tråkväder,tråkväder och åter igen tråkväder! Kom hem från ishallen för ett tag sedan, har nämligen kollat på när våla spöade hofors, tror jag det va? ajja, sak samma. Blev inte så värtst mycket tittande för min del eftersom tre pojkar vid namn marcus, august och andrè tycker det är jätte roligt att lägga skummgummi i våra luvor. (okej, jag måste erkänna att jag tycker det är väldigt kul att ge igen också.. iaf när dom inte märker något,HAH.) Sen så har jag även klarat "hard" nivån på ko-spelet, grymt nöjd blev jag över mig själv då! :) Jaja, nog om detta. Nu ska jag snart äta, hoppas jag. Sen ska jag väl leka med ida, hon kanske ska vara med fääälix senare så då blir det väl boysboysboysen för mig ikväll. Här har ni lite flera bröllopsbilder, det är tyvärr bara sådana jag har att bjuda på för tillfället.







/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste bara säga att du är en riktigt duktig fotograf, alla dina bilder är så fina :)

2010-09-25 @ 19:40:28
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0