APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

Hej alla söthögar! Kom precis hem från plutten här nedan, hennes kära mor och far bjöd mig nämligen på en kebabtallrik såhär på fredagskvällen, mums! :) Förövrigt så svullade jag i mig cirkus två stora skålar glass hos jenny efter skolan, tur killarna var med och hjälpte till annars hade seriöst vi tjejor smällt i oss hela paketet själva :o Har också blivit lite små lurad några gåner idag också, han dock inte kommit på nåt bra jag kan lutra nån med, ska försöka tänka ut nåt :D jaja, nu ska jag knalla fram och göra kvällen till guld. Bye!

Dålig kvalite på denna hörrenini, men jag pyntade lite med en tantlig ram :-)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lindizen

vilken söt bild på liten.. :O)

2011-04-01 @ 19:51:08

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0