PLAY IT IF YOU CAN'T SAY IT

Tjohopp. Kom hem från den dåligaste förloraren i denna värld nyss, nämligen min "snälla" vän August. Nån hade visst en dålig dag tror jag... men vem har inte sådana, haha! Föresten, nu ljög jag också, det är typ tre kvart sen jag kom hem? aja, what ever. Jag, han, Jennan, Vickan, Herman och Martin satt iaf på hans altan och spelade poker.. vilket jag insåg att jag är rutten på, så jag la mig hela tiden :) Kändes säkrast, palla förlora liksom! Annars har denna dag bara bestått av en sjujädra lång promenad med Ida och Vickan, och mat hos mormor&morfar. Åh nu ska jag sova, hare bäst.

Kom just på att det ända jag lägger ut bilder på nu för tiden är mat och Bianca, typ. Men det får ni stå ut med! Bjuder även på en otroligt muppig bild på mig och skitungen själv idag, ingen hitt i mina ögon, men kan väl offra mig för er :)







/ Fanny

kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

KRAM

2011-04-25 @ 09:15:38
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0