LINNPINN

Haj på er! Halva veckan klar och jag är grymt taggad på helg och påsklov :-) Eller egentligen inte på påsklov.. vet inte varför, har liksom inga planer så känns som att det kommer bli ett ganska värdelöst lov. Fast där ljög jag, jag kommer ju få ett grymt lov.. kan vi ju hoppas på iallafall :) Nog om det, igårkväll kom min älskade Tzatziki hem efter att ha varit spårlöst försvunnen i två veckor. Mega super glad blev jag då kan jag tala om, miiin bäbis!!! Imorgon ska jag och Jenny ha en FF-kväll/natt med massa biologiplugg och mys, det ni! Men nej, detta har jag inte tid med. Garderoben ska städas (eftersom jag nyss rev ut allt i hopp om att det skulle ha flugit dit nåt nytt) och biologin pluggas, hej!

Linn får bli dagens offer :)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0